loading...

فروشگاه طلا و جواهر هاتف ساعتچی

بازدید : 50
دوشنبه 17 مرداد 1401 زمان : 20:46

با نگاهی به داده های تاریخی، 2005/06 را به عنوان زمان مناسبی برای خرید شمش طلا قبل از افزایش مداوم، زمانی که قیمت طلا در 250 تن در اونس تعیین شد، مشخص می کنند. مجدداً در سال 2007/08 بحران بانکی در بریتانیا فرصتی عالی دیگر برای جهش، به طلا ارائه داد و قیمت طلا در حدود 350 پوند در هر تن بود. بسیاری از سرمایه گذاران در واقع این علائم را زود دیدند و از مزایای کامل آن استفاده کردند، زیرا سرمایه گذاری طلا در دهه گذشته با افزایش بیش از دو برابر قیمت طلا مواجه شد. برخی از رایج ترین سؤالاتی که اکنون به طور روزانه شنیده می شوند عبارتند از؛ آیا برای خرید طلا دیر شده است؟ و قیمت طلا تا چه زمانی می تواند افزایش یابد؟ متأسفانه، هیچ علم دقیقی در مورد زمان خرید طلا وجود ندارد، اما بسیاری از تکنیک ها و شاخص های مؤثر و بی زمان وجود دارد که اکثر سرمایه گذاران موفق با کمک آنها برای خرید طلا اقدام می کنند. در این مقاله با بررسی برخی نکات در مورد مناسب ترین زمان خرید طلا با شما همراه هستیم.

اگرچه طلا و نقره دارای ویژگی های طولانی مدت برای سرمایه گذاری هستند، که اکثر سرمایه گذاری ها ندارند، اما همه ما بهترین قیمت را در این اقدام می خواهیم. این طبیعی است و هر مصرف کننده خوب، زمان تصمیم گیری در مورد خرید خود را در نظر می گیرد. این سؤالی است که تقریباً هر سرمایه گذار قبل از اجرا می پرسد: حتی اگر با قیمت خوبی طلا را خریداری کنم، آیا بعداً می توانم با قیمت بهتری طلا را بخرم؟

روند صعودی بلند مدت طلا را بشناسید

هنگامی که به دنبال خرید طلا هستید، مهم است بدانید که طلا در یک روند صعودی بلند مدت قرار دارد و قیمتها سالهاست که ماهانه در حال افزایش است. هنگام خرید طلا، توجه داشته باشید که اگر قیمت طلا 5 ماه بعد کاهش یافت، نگران نباشید. این نوع حرکت رایج است و تاریخ نشان می دهد که احتمال دارد خود را اصلاح کند. قیمت طلا بر اساس مجموعه ای از کاهش ها و افزایش های کوچک است. شما فقط امیدوارید روند اساسی ادامه یابد و صعودها بیشتر از افت ها در دهه گذشته باشد. خرید طلا نباید به عنوان یک سرمایه گذاری کوتاه مدت تلقی شود، ما به شما توصیه می کنیم که طلای خود را برای حداقل شش ماه نگه دارید، حتی در حالت ایده آل بسیار بیشتر از این زمان. اگر بازدهی معقولی داشته باشید، زمان کوتاه بسیار عالی است، این حق شماست که این سود را ببرید و شاید به دنبال سرمایه گذاری مجدد در طلا در صورت مشاهده فرصت بعدی در بازار باشید.

خرید طلا در زمان های نامعلوم

هنگام خرید شمش طلا، مراقب اخبار و اطلاعیه های مهم باشید از مؤسسات از جمله بانکها، بورس اوراق بهادار، وال استریت، دولتها و غیره. پیامهای اقتصادی و سیاسی در مورد اعتبار، ارز، سهام، بدهی، املاک، بیکاری و ... کمی باعث ایجاد ناآرامی می شود، با اشاره به اقتصادهای تأثیرگذارتر مانند ایالات متحده، چین و منطقه یورو. به عنوان یک قاعده کلی، زمانی گفته می شود که سرمایه گذاری های دیگری مانند سهام انجام شود، که با عملکرد ضعیف، قیمت طلا و نقره افزایش می یابد. همانطور که تصور می شود بسیاری از سرمایه گذاران عمده و شرکت ها از طلا به عنوان بیمه نامه برای پوشش این زیان انباشته شده در جاهای دیگر استفاده می کنند. این اغلب زمان ایده آلی برای افزودن شمش طلای بیشتر به نمونه کارهای طلای شما، یا ورود به بازار طلا، برای شما فراهم می کند.

تا می توانید طلا بخرید

بنابراین، بهترین زمان برای خرید طلا چه زمانی است؟ بسیاری از سرمایه گذاران معتقدند که در صورت امکان و به سادگی باید طلا بخرند و مقادیر کمتری را به طور منظم خریداری کنند. فرایند خرید بخشی از طلا، برعکس خرید طلا در یک معامله بزرگ، به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا با قیمت متوسط پایین تری طلا را خریداری کنند که در فروش قطعات نیز همین کار را می کنند تا بازده سرمایه گذاری را به حداکثر برسانند.

قیمت طلا را زیر نظر داشته باشید

خرید طلا تا حدی مربوط به انتخاب لحظه ای شما است. مهم است که قیمت طلا را زیر نظر داشته باشید. قیمت طلا هر دو دقیقه تغییر می کند، بنابراین توجه به آخرین تحولات آنلاین از طریق رایانه، تلفن هوشمند یا ... به شما کمک می کند تا لحظه خرید خود را انتخاب کنید. حتی در این بازار که به نظر می رسد قیمت طلا به طور مداوم افزایش می یابد، غیر معمول نیست که قیمت طلا در یک روز 5-3 درصد کاهش یابد. این شاید زمان ایده آلی برای یک سرمایه گذاری جدید یا افزودن به سرمایه گذاری در طلای موجود شما باشد. ارزش نقطه ای در قیمت طلا کاملاً ذهنی است. برخی از سرمایه گذاران از خرید طلا بسیار خوشحال می شوند، زمانی که قیمت در میانه یک دوره بسیار قوی است، برخی دوست دارند در یک دوره پایدار یا در یک دوره افت قیمت خرید کنند، اما در هر صورت شما باید به دنبال خرید شمش طلا باشید.

پوشش امنیتی طلا

مهم است که به خاطر داشته باشید که داشتن شمش طلا به معنای داشتن دارایی ایمن، مطمئن و بی انتها است. این در درجه اول در مورد سودهای کلان در پایان هر ماه یا سال نیست. اگر به طور اتفاقی طلا را در زمان مناسب بخرید و سود قابل توجهی کسب کنید، عالی است. هیچ اشکالی ندارد که سود زیادی از طلا بدست آورید همانطور که بسیاری از مردم این کار را کرده اند و خواهند کرد. سرمایه گذاری طلا در نهایت حفظ ثروت و محافظت از خود در برابر مسائل مالی است. با به دست گرفتن کنترل ثروت یا بخشی از آن و عدم سپردن آن به دست بانک ها و ETF ها ، تغییر ایجاد کنید. یک ضرب المثل معروف وجود دارد: "اگر آن را نگه ندارید، مالک آن نیستید". بدیهی است که عملی یا معقول نیست. تمام دارایی های خود را به صورت فیزیکی در اختیار داشته باشید، اما درصدی از دارایی خود را در اختیار داشته باشید و ذخیره کنید، شمش طلا معقول است.

روند تاریخی قیمت طلا نشان می دهد که چگونه طلا بیشتر به شما سود سالم تری می دهد. تحقیق کنید. با قیمت مناسب خرید کنید. نگران نوسانات کوتاه مدت نباشید، محکم باشید و روی امنیت بلند مدت و مزایای سرمایه گذاری طلا تمرکز کنید.

منبع: خرید طلا و جواهر

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 541
  • کدهای اختصاصی